قالیشویی در آزادشهر ( امامت ) مشهد | شرکت قالیشویی قدس با افزایش سرویس دهی به سراسر شهر مشهد. نزدیک ترین و بهترین قالیشویی به شما در آزاد شهر می باشد. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش. سرویس دهی خوب و منظم. تحویل فوری و … از خدمات شرکت ما می باشد.

شما می توانید با ثبت سفارش خدمات قالیشویی بهترن و نزدیک ترین قالیشویی به خود را بیابید. سرویس کاران قالیشویی قدس به صورت مستقر در محله آزادشهر مشهد و سایر محدوده ها و محله ها فعالیت میکنند. پس از ثبت سفارش شما و هماهنگی های لازم با شما در رابطه با جمع آوری فرشها، شرکت نزدیک ترین سرویس کار را به محل شما اعزام میکند. و سرویس کاران اقدام به جمع آوری فرش و یا خشکشویی مبلمان و خوشخواب و سایر خدمات میکنند.

قالیشویی در آزادشهر (امامت)

قالیشویی در آزادشهر (امامت)

قالیشویی در آزادشهر (امامت)

محله آزادشهر مشهد یکی از مناطق اصلی و پرجمعیت غرب شهر مشهد وجزو محلات منطقه 11 است که با توجه به قرار گرفتن در بین دو بزرگراه اصلی شهر، یعنی بزرگراه وکیل آباد و بزرگراه امام علی قرار دارد و با توجه به شرایط جمعیتی منطقه به یکی از مراکز خرید مردم در منطقه تبدیل گردید.

در ابتدای این منطقه، بلوار وکیل اباد است و خیابان امامت که اصلی ترین خیابان منطقه آزادشهر است تا بزرگراه امام علی ادامه پیدا خواهدکرد. همچنین در سمت راست خیابان امامت، بوستان بزرگ ملت واقع شده است که تا چهارراه آزادشهر ادامه پیدا میکند و در سمت چپ آن مغازه ها و فروشگاهها قرار دارند.به علت مجاورت خیابان امامت با بوستان ملت دچار ترافیک نسبتا سنگینی میشود. البته این منطقه با دسترسی دو ایستگاه به قطار شهری مشهد و همچنین در مجاورت قرار گرفتن با پایانه اتوبوسرانی آزادی شرایط یک سفر درون شهری را برای مردم مهیا میکند. با توجه به جعیت بالای این محله، صد البته نیاز به یک شرکت خدماتی معتبر نیز به چشم می آید. شرکت قالیشویی قدس با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده. با احترام آماده ارائه کلیه خدمات به همشهریان محله آزادشهر می باشد. خدمات ما برای همشهریان محترم آزادشهر مشهد: شستن کلیه فرشها ( قالیشویی)، کلیه خدمات خشکشویی مبلمان، موکت و خوشخواب، خدمات بازسازی و ترمیم از جمله، رفوگری، دارکشی، پرداخت، رنگ برداری، لکه برداری و .. . آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز محله آزادشهر مشهد می باشد.

خدمات قالیشویی قدس شعبه آزادشهر (امامت)

  • شستشوی تخصصی فرش های دستبافت با استفاده از مواد شوینده گیاهی
  • شستشوی تخصصی فرشهای گل ابریشم دست بافت.
  • شستشوی فرشهای گل برجسته و کرم رنگ.
  • شستشوی فرش های ماشینی تراکم بالا و پایین.
  • خشکشویی مبلمان در محل.
  • خشکشویی خوشخواب و موکت در محل.
  • کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

شماره های تماس:

۳۶۶۲۸۴۴۲
۳۲۱۲۱۲۸۸
۳۶۰۹۹۰۳۵
۳۷۲۴۲۱۲۵
۳۲۷۹۴۲۶۴
۳۸۴۲۱۰۸۶
۳۸۷۱۶۲۷۷

برای کسب اطلاعات بیشر می توانید درباره ما را مطالعه کنید.

برای مشاده راه های ازتباطی تماس باما را مشاهده کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.8]